برای مقابله با مشکلات جنسی در مردان چه باید کرد؟
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


مشکلات و اختلالات جنسی یکی از پدیده های نگران کننده مردان است. زیرا می تواند رابطه زناشویی آنها را با همسرشان قطع کند. یا باعث بیماری های سخت درمان مانند سرطان شود. آمار نشان می دهد که بیش از 30 درصد مردان با مشکلات جنسی مرتبط هستند.

اما درصد زیادی از مردان به دلیل خجالت و اضطراب از افشای مشکلات جنسی به اورولوژیست مراجعه نمی کنند. این گروه از افراد در نهایت به دلیل اختلالات جنسی درمان نشده، ازدواج سرد و طلاق را تجربه می کنند. خوشبختانه، بیماری های مقاربتی در مردان و زنان قابل درمان است. اما ممکن است به دلیل اقدام دیرهنگام برای درمان از این فرصت محروم شوند.

آشنایی با علل و انواع مشکلات جنسی

هر پزشک می تواند بهترین روش درمانی را برای یک بیماری یا بیماری انتخاب کند. آنها سعی می کنند علت مشکل، ماهیت و شدت آن را در بیمار شناسایی کنند. مردان برای درمان مشکلات جنسی خود در اولین قدم باید علت آن را بررسی و نوع بیماری را مشخص کنند. برای شناسایی این عوامل باید با یک متخصص اورولوژی مشورت کرد.

پزشکان اورولوژی به طور دقیق ریشه ناتوانی جنسی و نوع آن را از طریق معاینات فیزیکی، آزمایشات و تصاویر متعدد تعیین می کنند. برای اطلاعات بیشتر، در زیر علل اصلی اختلالات و بیماری‌های جنسی و برخی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در مردان آورده شده است. که شامل:

شایع ترین علل اختلالات و بیماری های جنسی در مردان

بیماری قلبی

دیابت پیشرفته

مصیبت

مصرف مشروبات الکلی

مصرف مواد مخدر و تنباکو

افسردگی

اضطراب و استرس شدید

افزایش سن

مشکلات زناشویی

فشار کاری و مالی

غذای نامناسب

سوء استفاده جنسی در گذشته یا خاطرات بد از رابطه جنسی

شایع ترین انواع بیماری ها و اختلالات جنسی در مردان

اقدامات بیش فعالی جنسی یا اعتیاد جنسی

اختلالات انزال (تأخیر انزال و زود انزالی)

اختلال در نعوظ

عدم تمایل به رابطه جنسی

با آلت تناسلی کوچک و رابطه جنسی خوب

تورم بیضه ها

زگیل ناحیه تناسلی

احساس درد در هنگام ارگاسم

برای درمان اختلالات ناشی از عوامل روانشناختی به یک متخصص جنسی به متخصص اورولوژی مراجعه کنید


پس از مراجعه به اورولوژیست، علت اصلی مشکلات جنسی مردان مشخص می شود. در این مرحله نوبت به درمان توسط متخصص می رسد. اگر اورولوژیست تشخیص دهد که مشکلات جنسی در مردان ناشی از عوامل روانی مانند افسردگی، اضطراب، عدم رضایت جنسی، افسردگی، مشکلات مالی و غیره است. برای درمان باید با یک متخصص جنسی یا روانشناس مشورت کرد.

اختلالاتی مانند تاخیر در انزال، انزال زودرس یا کمبود میل جنسی اغلب ریشه روانی دارند. شرکت در جلسات مشاوره یا رابطه جنسی و استفاده از بحث و مشاوره متخصص جنسی یا روانشناس به رفع کامل این مشکلات پس از آموزش کمک می کند.

برای درمان مشکلات جنسی با منشاء جسمانی در مردان به اورولوژیست مراجعه کنید

اگر مشخص شود که مشکلات جنسی در مردان علت روانشناختی ندارد و نیاز به استفاده از روش‌های درمانی مختلف مانند تجویز دارو، جراحی کم خطر یا سرپایی، جراحی تهاجمی است. برای حل مشکلات جنسی بهتر است با یک اورولوژیست خوب مشورت کنید. اورولوژیست ها اغلب از روش های زیر برای درمان مشکلات جنسی مردان استفاده می کنند.

اندازه آلت تناسلی را با جراحی افزایش دهید

اصلاح انحنای آلت تناسلی با جراحی

درمان واریسلا با آمبولیزاسیون جراحی

درمان ناتوانی جنسی با شوک بنفش

درمان ناباروری مردان با داروهای تجویزی

درمان پروستات با لیزر

درمان ملانوز آلت تناسلی با لیزر و جراحی

بیماری های تناسلی بسیار متنوع هستند و به موارد ذکر شده در بالا محدود نمی شوند. بنابراین؛ اگر به هر دلیلی از بیماری ها و بیماری های مقاربتی رنج می برید؛ برای درمان می توانید به بهترین متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

بهترین متخصص اورولوژی را به شما معرفی می کنیم

در مقاله بالا بررسی کرده ایم که برای درمان مشکلات جنسی مردان چه اقداماتی باید انجام شود. مشکلات جنسی در مردان و زنان معمولا قابل درمان است. اما برای درمان آنها باید با متخصصان و پزشکان متخصص مشورت کرد. اگر برای مشکلات شایع جنسی مانند اختلال نعوظ، اختلال نعوظ، نارضایتی از سایز آلت تناسلی و ... به دنبال متخصص اورولوژیست هستید، توصیه می کنیم به مطب دکتر سید حمیدرضا آرزوگر مراجعه کنید.

دکتر. سید حمیدرضا ارزگر جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری است. که تمام دوره های اضافی غدد درون ریز را در هلند گذراند. آنها سابقه طولانی در زمینه درمان مشکلات جنسی مردانه دارند و بسته به شرایط بیمار از روش های درمانی مختلفی برای بهبود اختلالات و بیماری های مردان استفاده می کنند. اگر قصد مراجعه به مطب دکتر ارزگر; می توانید با شماره های درج شده در وب سایت آنها تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 2816
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: